השלבים לטיפול מהיר ובריא

תיאור שלבי תהליך ההשתלה:

  1. אבחנה קלינית ורנטגנית: על מנת לאבחן את מצבך, עליך להביא צילום פנורמי ו-CT לפגישת האבחון. במידה ואין ברשותך צילום CT, תוכל/י להביאו לפגישה הבאה.
  2. בחינת אפשרויות הטיפול: לאחר ביצוע האבחנה, נשב ונבחן יחדיו את כל האפשרויות. תקבל/י הסבר על שלל היתרונות והחסרונות של כל תכנית טיפול אפשרית, והמלצה על תכנית הטיפול המתאימה ביותר.
  3. קבלת החלטה: לאחר שקיבלת החלטה לגבי הטיפול, נקבע תור למועד הטיפול.
  4. לקיחת מידות: בשלב זה נבצע בדיקה מדוקדקת של מצבך הדנטלי, בכדי לתכנן את הטיפול באופן אופטימלי.
  5. הכנה לסדציה: במידה והטיפול מתוכנן להכיל סדציה, יש להעביר אלינו חומר רפואי רלוונטי, לרבות היסטוריה רפואית, בדיקות דם ואק"ג.
  6. הכנה לקראת הטיפול: נעבור יחדיו על כל שלבי התהליך, על ההשלכות ומה הולך לקרות ומתי. בנוסף, נסביר לך כיצד עליך להתכונן לקראת הטיפול בכדי להבטיח את הצלחתו.
  7. ביצוע הטיפול הראשוני: נהג מטעמנו יאסוף אותך מביתך ויביא אותך למרפאה. במרפאה, נבצע את כל הפעולות הכירורגיות הדנטליות הנחוצות ע"פ תכנית הטיפול (עקירות, שתלים, השתלות עצם, השתלות חניכיים, הרמת סינוס וכו'). הטיפול יארך לרוב בין שעתיים לחמש שעות.
  8. התאוששות: הרופא המרדים יסיים את תהליך הטשטוש. תישאר/י לשבת על כיסא הטיפולים למשך זמן התאוששות שאורך כשעה. אם תרצה/י, תוכל/י לנוח בחדר ההתאוששות של המרפאה, המאובזר במיטה נוחה, מצעים, טלוויזיה וחומר קריאה. נדאג לך לארוחה מזינה וטעימה, המותאמת לטיפול שזה עתה עברת.
  9. קבלת השיניים הקבועות-זמניות: בשעות הערב, תקבל/י את השיניים הקבועות-זמניות שכה חיכית להם. נבצע את הליך הרכבת השיניים במהירות וביעילות.
  10. ביצוע מעקב: נבדוק את התקדמות הריפוי אחת לשבוע בחודש הראשון. נבחן את יציבות הגשר והתאמתו, ונעבור על מכלול צרכיך הפרוטטיים והפונטיים.
  11. לקיחת מידות לגשר סופי: לאחר תקופה של 3-6 חודשים (תלוי במורכבות הטיפול), ניקח מידות לגשר סופי.
  12. מדידת העמדת שיניים: שלב זה חשוב ביותר, ובו נבחן כיצד לתת מענה לצרכים האסתטיים ופונטיים שלך, בכדי לאפשר לך ליהנות מיכולת לעיסה ואכילה מקסימלית.
  13. מדידת שלד מתכתי: נמדוד את בסיס הגשר הקבוע ונבצע התאמה מדויקת.
  14.  מסירת גשר סופי: בשעה טובה, תקבל/י את הגשר המיוחל 
  15.  ביצוע איזונים: כמו בכוונון של פסנתר, גם כאן נדרש תהליך קצר של דיוק בהתאמה של שתי הלסתות. סדרה קצרה של איזונים עדינים, וגמרנו.
  16.  צילום פנורמי: נשלח אותך לבצע צילום פנורמי סופי, בכדי לקבוע את התאמת הגשר הקבוע. מכאן ואילך, צילום זה ישמש אותנו לביצוע מעקבים.
  17.  מעקב רפואי: אחת לחצי שנה, נוודא שהשיניים יושבות בצורה טובה וחזקה.